Chudnite zdravo a hravo

Iste viete, ktorá časť dňa je pre chudnutie najrizikovejšia – večer. Prečo? Pretože ráno ste plné energie a odhodlania, na obed sa ovládate, lebo sú okolo vás kolegovia. Na olovrant si dáte bylinkový čaj. Skúška ohňom prichádza, keď prekročíte prah svojho bytu. Toľko pokušenia v chladničke! Ako túto situáciu zvládnuť?

Po náročnom dni sa zvalíte na gauč a potrebujete si trochu oddýchnuť od všetkých povinností. A vtedy to príde. Poloprázdny žalúdok sa začne ozývať a vy začínate boj s pekelným pokušením. Čo treba robiť preto, aby ste odolali aj večerným lákadlám,

Základom je večera

Pravidelné stravovanie je pri chudnutí základom, a preto nevynechajte ani večeru. Je rovnako dôležitá ako raňajky či obed. Upokojí vám žalúdok a nebudete mať chuť na žiadne drobnosti, ktorých pojete ešte viac a nie sú vôbec zdravé. Dodržiavajte len jedno pravidlo: Na večeru do úst nepatrí jedlo, ktoré je plné tukov a cukru. Najlepšou voľbou je zelenina alebo chudé mäso. Nejedzte však veľa,len toľko, koľko váš žalúdok potrebuje. A jedzte pomaly, aby ste včas zachytili signál, že žalúdok má na dnes už dosť.

Maškrta sem, maškrta tam

Ak patríte k nočným vtáčikom a spať sa len tak skoro po večeri nechystáte, je veľká pravdepodobnosť, že na vás doľahne nočný hlad. Nejedzte však žiadne veľké jedlá, dajte si len nejaký malý, zdravý a diétny snack. Najlepšie, ak to bude zelenina, ktorú telo dokáže rýchlo stráviť.

Piť treba, ale pijete správne?

Pitný režim je nepochybne veľmi dôležitý, avšak večer si dávajte pozor na to, čo vypijete. Najmä sladké vody by mali byť pre vás absolútnym tabu a rovnako i džúsy či nebodaj alkohol. Pite len čistú vodu alebo bylinkové čaje bez cukru. Tiež vám príde vhod aj malá finta. Voda potláča hlad, takže ak vám žalúdok dáva na známosť, že by niečo zjedol, napite sa vody a trochu ho oklamte.

Spánok je pre chudnutie veľmi dôležitý

Pre zdravé telo a chudnutie je spánok významný. Ak dostatočne nespíte, prejaví sa to nielen na vašej psychike v podobe vyčerpanosti, ale sa vám zhorší aj metabolizmus. Ak chcete svoje telo nastaviť na zdravý režim, neponocujte a doprajte si dostatočný relax. Hoci spánok vyzerá v procese chudnutia ako maličkosť, verte, že vám vo vašej snahe veľmi pomôže.

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s