Raňajky na chudnutie pre zaneprázdnené

Z každej strany sa na vás na internete valia fotografie „premenených“ žien, ktoré boli kedysi bacuľky a teraz sú z nich hotové fitnessky? Zistili ste, že pneumatiky na bruchu a nespevnený zadok už nie sú v móde? Rozhodli ste sa so svojím telom niečo spraviť, no jediné, čo vám k tomu chýba je čas?

V tom prípade ste na správnom mieste, pretože sme sa rozhodli spísať vám niekoľko zaručených receptov na chudnutie pre zaneprázdnené ženy. Vďaka tejto diéte schudnete za štyri dni až štyri kilá. Samozrejme, musíte byť pri jej dodržiavaní dôsledné a v ničom nepochybiť. Recepty na chudnutie sme prispôsobili tak, že je len na vás, akým štýlom si jednotlivé ingrediencie nakombinujete. Budete tak jesť to, čo vám naozaj chutí.

Výhodou tohto plánu na chudnutie je to, že nemusíte jesť to, čo nemáte rada. Jednoducho si z jedál vyberiete také, na ktoré ste práve dostali chuť a tým pádom vôbec nebudete mať pocit, že sa musíte v niečom obmedzovať. Navyše budete mať dostatočný prísun živín, ktoré naštartujú váš metabolizmus a kilá pôjdu dole jedna radosť.

Voda, voda a ešte raz voda

Prvou zásadou je, aby ste nezabúdali piť. Žiadna diéta totiž nie je účinná, ak denne nevypijete aspoň 2 litre tekutín, pričom najlepšia je čistá voda alebo bylinkové čaje. Bez cukru. Ak sa neviete sladkých nápojov vzdať, môžete si čaj osladiť buď medom, alebo hnedým cukrom. Na biely cukor zabudnite.

Základ dňa – raňajky

Raňajky vás naštartujú do nového, a preto by ste ich určite nemali vynechať. Energetická hodnota raňajok by sa mala pohybovať v rozmedzí 1000 až 1100 kJ.

Recept č.1 – Celozrnná žemľa s jogurtom

Na celozrnnú žemľu natrite nízkotučné maslo a ovocný džem alebo med. Žemľu zjedzte s bielym jogurtom, v ktorom rozmiešate ½ čajovej lyžičky škorice.

Recept č. 2 – Chlieb so šunkou

Ak práve nemáte chuť na sladké, spravte si na raňajky chlieb so šunkou. Nezabudnite však, že pečivo musí byť celozrnné. Na chlieb roztrite nízkotučný tvaroh a obložte hydinovou šunkou. K tomu nízkotučný biely jogurt a vyvážené raňajky sú na svete.

Recept č. 3 – Musli

Máme tu niečo aj pre milovníkov musli. Zmiešajte 4 polievkové lyžice ovsených vločiek s jedným malým banánom alebo jablkom. Zmes zalejte nízkotučným jogurtom alebo sójovým mliekom. Dobrú chuť!

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s